dimarts, 10 de febrer del 2009

Entrenament-sortida 21 i 22 de febrer

El próxim cap de setmana 21 i 22 de febrer farem una sortideta al pirineu.
El planing és el següent:

- Sortir de matinada el dissabte 21 cap a Andorra, i fer un entrenament a les pistes de Soldeu.

- A la tarda, anar a comprar material a qui li faci falta.

- Després anar cap a la Cerdanya i anar a sopar amb l'Aymar i els canaris.

- Dormir a casa de l'Aymar (estem tots convidats i tenim lloc per tots).

- Diumenge anirem a fer la Tossa Plana de Lles.

- Tornada a casa

33 comentaris:

Anònim ha dit...

El tema de l'alt risc d'allaus fa que no ens arrisquem gaire a fer excusions, per aixó entrenarem a pistes de Soldeu i fer la Tossa que es allomaada.

Està confirmat lo de dormir a casa del Xavi Aymar, ell està encantat.
Només hi ha tres llits, la resta dormirem al terra, així que porteu sacs i esterilla.

Anònim ha dit...

Més o menys ja li he dit la gent que serem més o meyns:

- David
- Ricard
- Angel
- Jaume
- Berna
- Joanto
- Sara
- Joanbo
- AnaMari

En tot cas confirmeu l'assintència.

Anònim ha dit...

Bones,
JO m'apunto però vindre amb la Sara, sense nens, per això el meu pla serà lleugerament diferent, dissabte eski a Massella amb la Sara i diumenge a fer la T.P., ja parlare amb Aymar,per que nosatres anirema l'Hotel que un cap de setmana sense nens, no cal dormir a terra, que al menys jo, ja tinc una edad.

Anònim ha dit...

Perfecte Joanto, a veure si podem sopar tots junts i sino diumenge ja ens veurem. OK!

Anònim ha dit...

També hem de mirar la disponibilitat de vehicles, ni que decir tiene que el meu està a la vostre disposició.

Anònim ha dit...

Nosaltres impossible pujar dissabte, celebrem aniversari de l'Andrea i a la tarda la rua de carnestoltes. En tot cas pujarem diumenge, per això necessito saber hora i lloc de trobada.

Anònim ha dit...

ok Joanbo, aquesta setmana ho parlem i et diem alguna cosa, a veure si podeu pujar!
Ens veiem.

Anònim ha dit...

La llista es fa mes llarga:

- David
- Ricard
- Angel
- Jaume
- Berna
- Joanto
- Sara
- Joanbo
- AnaMari
- Joanjo
- Elena

Depenent de si l'Angel es compra aquí les fixacions anirem o no a Andorra.

Ja anirem confirmant.

Anònim ha dit...

Si el risc d'allaus es alt sempre podem fer 3 pujades a Soldeu i 4 a la Masella o a la Tossa Plana, jaja...sera per metres de desnivell!

Anònim ha dit...

Ricard, si no anem a Andorra, podriem fer l'excursió a la Tosa el dissabte, pujariem per la Seu, i el diumenge el que volgueu, es poden fer entrenaments per Masella per fer desnivell, ho parlem.

Anònim ha dit...

Nosaltres al final pujem divendres a la Cerdanya (estarem a Ger), jo prefereixo dissabte fer pista i diumenge montanya, d'aquesta manera aprofito mes el forfet de dissabte i diumenge marxem abans i ens estalviem cues.
jto

Anònim ha dit...

Ok, Joanto ho tindrem en conte.
De moment a Andorra no cal anar, doncs l'Angel s'ha firat les fixacions al K2.
Ara mirare el tema dels allaus, doncs es podria fer dos dies de muntanya, no se, potser m'engresco.
En parlem, ja et trucarem Joanto.

Anònim ha dit...

Si sisisisisiiiii David, fem dos dies de muntanya, a la Cerdanya tambe tenim el Puigpedros (seguint la crta. de Meranges) de 2911 mts, passant pel refugi del Malniu, l'unic "problema" es que segons la cantitat de neu que trobem haurem de començar a foquejar bastant avall, pero es una muntanya allomada, semblant a la Tossa Plana.

Anònim ha dit...

MOlt be,
El diumenge suposo que el Pedro vindria
Ja parlarem amb el xavi per veure a on anem a sopar

Jto

Anònim ha dit...

Adjudicado! jajaja
Doncs fem dissabte el Puigpedrós i diumenge la Tosa, que us sembla?

L'Angel ja te les fixacions col.locades i tot!

Demà divendres parlem pel tema d'horari i tema de vehicles.

Anònim ha dit...

OK! dema ho parlem.

Anònim ha dit...

Cap de setmana ben aprofitat!!
Ha estat collonut!!!

Anònim ha dit...

M'ha dit la meva cap de premsa, que si volem fer puublicitat del tema,
Crec que els del Diari saben alguna cosa, tarragona es petita, i potser el millor per parlar-ne es el cap d'expedicio
jto

Anònim ha dit...

Vam parlar amb el Ricard que es podria fer una noticia com que un grupet del trote anava al Elbrus, com una activitat més del trote.
No se, no crec que sigui un cim tan important com per fer gaire publicitat.
Que opineu vosaltres?

Anònim ha dit...

Com valtros vulgueu, a mi m'es indiferent.

Anònim ha dit...

Tot són les ganes que tingueu de sortir al diari...
Aneu dien.

Anònim ha dit...

David, va truacr a casa el Francesc Joan (Diari TGN), li vaig donar el teu telf. Et trucarà un dia. Em sembla be enfocar-ho com una acativitat mes del trote.
Com anat la curça ?

Anònim ha dit...

Vale, ho enfocarem com una activitat més del trote.

La cursa molt bé, ha nevat tota nit, i tot el dia d'avui. La neu molt bona es clar.
J o m'he trobat molt bé.

Els que heu anat a Andorra que tal?

Anònim ha dit...

Per cert, el cap de setmana vinent pujo amb la famili a Barruera (Lluis maria ens a convidat), dissabte pista amb laia, diumenge farem excursió, s'apunta algu més?
L'Oscar i Montse també venen.

Anònim ha dit...

em refereixo sortideta amb esquis de muntanya per la zona.

Anònim ha dit...

merda..., amb perdó. Tinc guàrdia dissate
jto

Anònim ha dit...

Llàstima!

Anònim ha dit...

avui m'ha trucat el Raul Cosano, del diari de Tarragona, per parlar del tema.
Lo de juntar les dues noticies diu que no, perque lo de la gore es massa lluny encara.
Vol que quedem un dia per la tarda per anar al diari.
Dema dimecres (xungo) o dijous, o sino la setmana que ve.

Qui pot o vol venir?

Digueu-m'ho sispli doncs em tornara a trucar per quedar.

Anònim ha dit...

Jo aquesta setmana no puc, la Sara no hi es i estig de CANGURO permanent.
La setmana que be, cap problema ( si pot ser que no coincideixi amb entreno ( es podia kedar abans)
jto

Anònim ha dit...

Finalment hem quedat pel dimarts que ve, a les 20h.
Qui pogui venir i vulgui que ho digui, sino no passa res.
Una abraçada a tots.

Per cert, al final no vaig a Boí el cap de setmana.

Anònim ha dit...

No se a quina hora arriba la Sara, crec que arriba dimarts (?)

Anònim ha dit...

Ho he mirat i la Sar arriba dimarts per la nit, Jo no podré venir

Anònim ha dit...

Bueno, el Ricard, el Jaume i jo hem anat al Diari.
Prou bé, unes dues setmanes abans ho publicaran, ja us avisaré.